• Dacia sărbătorește prima aniversare a modelului său de oraș 100% electric prin organizarea campionatului de jocuri video „Campionatul Electric Dacia Spring”, dezvoltat în parteneriat cu Rocket League.
  • Prin aceasta, Dacia își dorește să atragă atenția asupra provocărilor cu care se confruntă posesorii actuali și potențiali de vehicule electrice.
  • Dacia Spring este de acum accesibilă tuturor, atât online, cât și offline.

 

Ce s-ar întâmpla dacă am trece cu toții la mașini electrice?

 

În perioada 5-24 aprilie 2022, Dacia organizează „Campionatul Electric Dacia Spring”, primul campionat „esport” în care jucătorii sunt încurajați să-și personalizeze mașina, făcând-o cât se poate de electrică. Marca Dacia vrea să transmită generației tinere mesajul că, odată cu lansarea modelului Spring, mașinile electrice au devenit accesibile tuturor.

DACIA, LANSEAZĂ UN NOU CAMPIONAT ESPORT: „CAMPIONATUL ELECTRIC DACIA SPRING”

Pentru a participa la campionat, jucătorii trebuie să formeze echipe a câte trei membri și să-și personalizeze mașinile cu elemente electrice. Ideea? Organizatorii vor să arate cât este de ușor, chiar și pentru gameri, să treacă la mașinile electrice. Ulterior, echipele vor participa la mai multe competiții. Jucătorii se pot înregistra accesând următorul link: https://linktr.ee/Daciaspringelectrictournament.

Turneul se va derula în perioada 4-24 aprilie și va consta în 9 competiții, dintre care 4 vor fi prezentate și comentate de către comentatorul oficial al jocului, francezul Rocket Baguette, ce are o audiență globală de peste 13 milioane de persoane. În plus, fiecare competiție va fi difuzată și pe canalele de Twitch ale jucătorilor. Câștigătorii campionatului vor fi premiați cu 5.500 de euro, oferiți fiecărui membru, alături de posibilitatea de a testa Dacia Spring pe o perioadă de o lună.

DACIA SPRING CONSIDERĂ GAMINGUL MODUL IDEAL DE A COMUNICA ÎN MOD DIRECT CU GENERAȚIILE TINERE

Având în vedere că media de vârstă a gamerilor este de 36 de ani, jocurile video au devenit o activitate de relaxare pentru oamenii de toate vârstele, nu doar pentru generația tânără.

Dacia Spring a democratizat mobilitatea electrică, mare parte dintre clienți săi fiind tineri, observându-se chiar o creștere cu 20% a cumpărătorilor cu vârste între 18-49 de ani, față de media de vârstă obișnuită pentru alte modele Dacia.

Generația tânără este una inovatoare, care apreciază și promovează spiritul de colegialitate și lucrul în echipă, valori pe care le împărtășesc atât Dacia, cât și jocul video dezvoltat de Rocket League.

Pentru ca participanții competiției să se poată antrena, Dacia a dezvoltat harta „Campionatului Electric Dacia Spring”. Aceasta prezintă un univers complet, dedicat modelului Dacia Spring, pe care jucătorii îl pot descoperi în încercarea de a obține cel mai mare scor. Harta a fost creată de către doi experți din domeniu: gamerul @Lethamyr, specialist în dezvoltarea de hărți, a cărui activitate este urmărită de peste 1.4 miliarde de oameni din toată lumea și de designer-ul de jocuri @Gidek, unul dintre cei mai apreciați creatori de hărți de jocuri video din lume.

SPRING - MAŞINA ELECTRICĂ ACCESIBILĂ

La doar un an de la lansarea pe piață, Dacia Spring a ajuns deja la peste 60.000 de clienți, democratizând practic accesul la mobilitatea electrică. Deținătoare a trofeului „Best Buy Car of Europe 2022” (acordat de juriul Autobest), Dacia Spring se bucură de un real succes pe numeroase piețe europene.

Prin organizarea unui campionat de jocuri video, Dacia își dorește să se apropie de generația tânără care este la curent cu provocările mobilității sustenabile. Cu Dacia Spring, mașinile electrice devin accesibile atât online, cât și offline.

„Cu ocazia primei aniversări a modelului Spring, ne-am dorit să arătăm că vehiculul este accesibil tuturor, în special celor tineri. Esport și gaming-ul la nivel global se află într-o continuă creștere și tocmai de aceea Rocket League a devenit accesibil și gratuit pentru toată lumea încă din 2020. Din dorința de a comunica subiectul mașinilor electrice într-un mod inedit, colaborarea cu Rocket League a fost una firească.”

Valérie Candeiller – Director de Marketing și Comunicare Dacia.

*Twitch:
- Peste 20% din conținutul vizionat pe Twitch este dedicat esportului
- 5 miliarde de ore de vizionări, însemnând o creștere de 83.1% față de anul precedent
- Reprezintă 67.6% din piața streaming-ului
- O creștere de 62.7% a timpului de vizionare (2 ore pe zi)
- Peste jumătate din utilizatori au vârste cuprinse între 18-24 ani
- Twitch: The record-breaking streaming platform (influence4you.com)

Sursă: Dacia Spring : GWI-G5

DESPRE DACIA

Înființată în anul 1966, Dacia este cel mai important constructor de automobile din România, liderul pieței auto locale şi cel mai important exportator, având o contribuţie semnificativă la Produsul Intern Brut al țării şi un efect structurant la nivelul economiei naționale prin intermediul rețelei ample de furnizori.

Devenită marcă a Renault Group începând din anul 1999, Dacia este prezentă în 44 de țări, de pe 4 continente, oferind vehicule robuste, fiabile şi adaptate nevoilor şi stilurilor de viață ale unor categorii largi de clienți. Modelele sale au devenit adevărate referințe pe piaţa auto : Logan a democratizat accesul la achiziția unui automobil nou, Duster s-a impus ca cel mai accesibil SUV, în timp ce Sandero a devenit liderul vânzărilor către persoane fizice în Europa. Dacia Spring se afirmă deja ca soluția de mobilitate electrică accesibilă tuturor.